mandag 11. juni 2007

Varmt!



Idag har det vært helt ubegripelig varmt her! Bikkjene og jeg hater det, mens mamma elsker det! Det skjønner vi ikkeno av! Mamma og jeg var på stranda i dag morres, uten hunder. Planen var å ta med Alphi, men det var bra vi ikke gjorde, for da hadde hun blitt stekt! Heldigvis er det meldt kaldere i morgen, som også passer meg veldig bra, for da får jeg vite hva jeg kommer opp i muntlig eksamen.

Har tatt en del bilder av de firbente i hagen i dag, da det ikke har vært så mye annet å gjøre! Syns noen av dem ble fine/interresante, så de legger jeg ut her. Enjoy ;o)

Pepita er høyløpsk og har prøvd å stikke av 5-6 ganger bare i dag.. Derfor er hun i hundegården..
Agathe elsker Kristian og følger etter ham med en gang han kommer inn i hagen.
Kristian
Agathe
Willma er nyklipt
Penny
Kristian
Agathe (veldig rare farger! sorry!)
Penny og Alphi
..

1 kommentar:

Turid Guii-Larsen sa...

Stakkars dere i varmen! Ikke godt når de blir 34 varmegrader i skyggen. Men bilder ble det lell! Kjempe fine Fie:-D